66 هزار بروشور تبلیغی و فرهنگی توزیع شده است
نوشته شده توسط : احسانی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل:
66 هزار بروشور تبلیغی و فرهنگی توزیع شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی تاکنون 66 هزار و 40 مورد بروشور و اقلام فرهنگی از طریق چادرهای هلال‌احمر بین مسافران توزیع شده است.

خبرگزاری فارس: 66 هزار بروشور تبلیغی و فرهنگی توزیع شده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از تعدادی چادر راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی در اردبیل اظهار داشت: بیش از 45 هزار و 464 نفر به پست‌ها و ایستگاه‌های ما مراجعه کرده و از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: ‌در اجرای دوازدهمین مرحله طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی 289 نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر به صورت پرسنل این جمعیت و جوانان داوطلب مشارکت کرده و روزانه 48 نفر در این طرح ارایه خدمات می‌کنند.

غیبی خاطر نشان کرد: در قالب اجرای این طرح 16 چادر و همچنین 16 خیمه نماز برپا کرده‌ایم تا در این مراکز در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

این مسئول هدف اصلی از اجرای این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال‌احمر، شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اعضای جوان و انجام خدمات مناسب و مطلوب به مسافران و گردشگران در محیط امن و راحت است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این ایام بیش از دو هزار و 796 نفر نیز از خیمه‌های نماز استفاده کرده و به انجام فرایض دینی پرداختند.

به گزارش فارس، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در ادامه سخنان خود از توزیع هشت هزار کیف کمری کمک‌های اولیه بین مسافران نوروزی ورودی به استان خبر داد و گفت: شعار امسال ما در اجرای این طرح ایمنی و آرامش بوده و جوانان پرشور و شعور در اجرای آن از ساعت هشت صبح تا هشت شب آماده ارایه انجام خدمات هستند.

غیبی ادامه داد: این طرح تا 14 فروردین ماه ادامه دارد و ما 16 چادر خیمه و نماز خود را مجهز به پنج هزار مهر و قبله‌نما کرده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در اجرای این طرح سعی شده است به صورت مجزا برای خواهران و برادران خیمه‌های چادرهای نماز برپا شده تا آنها با تأمین آب بتوانند فرایض دینی خود را انجام دهند.

غیبی از کاهش حوادث و سوانح غیرمترقبه در استان در این ایام خبر داد و تصریح کرد: هم در بخش جاده‌ای و هم در سایر حوزه‌ها فعالیت‌های ما به گونه‌ای بوده است که تلاش کردیم رفاه و آسایش بیشتر مسافران و گردشگران را فراهم آوریم.

وی اقلام فرهنگی توزیع شده را شامل قبله‌نما، کیف کمری کمک‌های اولیه، روزنامه، مجله، نقشه، بروشور، خودکار و سالنامه اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم تا با اقدامات انجام شده فضای مناسبی را برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی فراهم آوریم.





:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: